1-3 Days Delivery | Free Postage Semenanjung Malaysia with Minimum Purchase RM200 in Single Receipt | Express Worldwide Delivery

NAWWAR DESIGN - BE SIMPLE | BE PRACTICAL

" Patuh syariah. Pinless!Mudah bentuk.Akak tak pernah lagi jumpa tudung yang ada tali macam tudung Zorro pada tudung lain. "
- Puan Linda
"Suka dengan tudung geboo ni. Menepati citarasa! Nak kumpul semua corak "
- Puan Nor Aziah
"Tudung kali ni sungguh special. Sarung dimuka terus rasa cantik dan kemas. Warna eksklusif dan kain lasak"
- Puan Khoirunnisa'
"Bila pakai tudung ni terus jatuh cinta, senang, tak yah gosok, nak cepat terus sarung pastu elok je terletak. Muka pun sesuai dengan akak"
- Puan Salmah Hashim
"Kain dia selesa dan elok terletak. Kalau hari panas material tu rasa sejuk/selesa. Kalau hari sejuk material tu rasa warm je"
- Puan Neng Narashimah
"Alhamdulillah memang selesa. Senang, sarung je. Tak payah belek2 kat cermin lama-lama"
- Puan Marina Mohamed
"Pakai terletak. Mudah dijaga. Yang penting tak perlu iron dan awning senang dibentuk"
- -Puan Madihah
"Dalam banyak-banyak akak beli, ini yang betul-betul ngam kat muka. Muka tak berapa ketat. Akak tak perlu pakai brooch kat bahagian dagu"
"Beza sangat dengan tudung-tudung yang saya pernah ada sebelum ni! Saya ada 4 helai je tudung ni, hampir setiap hari saya pakai tudung tu. Yang baru ni nampak berkilat dan lagi cantik"
- Puan Suhaili